четверг, 16 марта 2017 г.

Роботи учасників літературного гуртка "Поетична свічка"

Сонце вийшло із – за хмарки,
Мило посміхається,
Теплий промінь посила,
З землею вітається.
Сповіщає про весну
Пташка співом у гаю.
Все навкруг зазеленіло,
Зацвіло, загомоніло.
                               Едуард Бурянський

                                                            *********
Україна – це калина,
Україна – це верба,
Україна – це барвінок,
Вічно зріла й молода.
Україна – це святиня,
Україна – це «Кобзар»,
Україна – берегиня,
Їй життя віддать не жаль

                                      Олександра Галка.

* * *

 Стоїть тополя біля степу,
Одна-однісінька вона.
То не тополя, а дівчина
Яка залишилась одна.

Її коханий, любий, милий,
Пішов до другої дівчини,
А тая першая дівчина
і з-за любові до хлопчини
пішла у степ...
І серед ночі
Стала тополею вона. 
  Ілона Висікан


* * *
Моя любов

Моя любов іще прийде...
Чи в снах,чи в мріях,може,в прозі.
Напевне ще вона іде
По світлій і прямій дорозі.

Можливо, через рік чи два
Постука ніжно в мої двері.
В часи зневір’я і печалі
Прийде любов моя одна.

                                                                       Яна Вишнивенко 

* * *

Комментариев нет:

Отправить комментарий