вторник, 26 марта 2019 г.

Моя Кіровоградщина
Коли б мене спитали,де народилась,
де живу , і чи щаслива я,
ласкаво й трепетно, з любовю мовила б:
«Земля мої батьків благословенна і красива –
Кіровоградщина моя.
Бо тут я народилась і живу,
сімя моя пустила тут коріння.
Історію родин своїх
ми пишемо із покоління в покоління.
Ще прабабусі й прадіди мої
на цій землі старанно працювали,
щоб їх нащадки – доньки і сини,
й внучата славну долю мали.
Живуть у рідній стороні
І українці, й росіяни.
Село з гучною назвою Микільськ
в одну родину всіх їх обєднало.
Захарівка, Григорівка і Глинськ –
ці села є на карті мого краю.
Бурхливі води сивого Дніпра
Світловодську землю омивають»
Хай буде кожен день благословен,
буяють у садах квітів розмаї.
Щаслива тим, що мрію і живу
В Кіровоградськім ріднім краї!


Комментариев нет:

Отправить комментарий